cases

Miljoenen ANWB-leden gebruiken onze tools

De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een vereniging die met een unieke mix van beïnvloedende en dienstverlenende activiteiten de belangen van haar leden behartigt op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd. Bij dat werk wil de ANWB een bijdrage leveren aan een duurzame ontwikkeling van de samenleving.

De transformatie van de ANWB

Met een gigantische community van bijna 4,5 miljoen gebruikers is de website van de ANWB een begrip in Nederland. Second Company leverde met trots een bijdrage aan veel van de tools op de website van ANWB en werkte zo met de organisatie aan haar digitale transformatie.

De aanpak van Second Company

Second Company ontwikkelde voor de ANWB een aantal tools ter ondersteuning van haar website community. We werkten een maand lang hard aan de bouw van Koerslijst, misschien wel de bekendste tool op de website van de ANWB. Deze tool heeft gebruiksvriendelijke scripts en een fijn werkende flow. Een andere tool die we ontwikkelden is Autovraag. Via deze tool vind je het antwoord op al je vragen, voor en door gebruikers en gespecialiseerde moderators. Op deze manier zijn al bijna 10.000 vragen van gebruikers beantwoord.

Het resultaat

  • Gebruiksvriendelijkheid staat voorop met een tool als Koerslijst
  • Gebruiksgemak en antwoord op al je vragen via Autovraag, dat is pas service

~4000

werknemers

~4,5 miljoen

actieve gebruikers per maand

5

applicaties

Need help with your digital transformation?