Portal Development

Second Company levert gebruiksvriendelijke portals op die u helpen uw bedrijfsprocessen te optimaliseren.

De mogelijkheden van een portal.

Een portal bouwen kan een onvoorspelbaar proces worden wanneer je dit niet volgens de juiste aanpak doet. Tijdens de bouw ontstaan er nieuwe inzichten waar je rekening mee wilt houden, daarom is het van belang dit proces inzichtelijk te maken voor alle betrokkenen!

Wat zijn de voordelen van een portal?

  • Een klantcommunity opbouwen en verstevigen
  • Verhogen van productiviteit
  • 24/7/356 Bereikbaarheid en dienstverlening
  • Proces- en workflow optimalisatie
  • Centrale plek voor documenten
  • Vergroten efficiëntie
  • Tevredenheid voor zowel werknemers als klanten
  • Samenwerken op bedrijfsniveau
  • Selfservice
  • Beheer klanten
  • Integraal toegangspunt voor al uw systemen

Wat is een portal?

Steeds meer bedrijven zien het nut van het online beschikbaar maken van hun dienstverlening voor klanten en medewerkers. Via een portal kunnen diverse handelingen worden uitgevoerd door klanten, personeel of consumenten, zonder tussenkomst van medewerkers. Dit werkt kostenbesparend, is minder foutgevoelig en geeft 24/7 dienstverlening en beschikbaarheid. Kort geformuleerd kun je een portal zien als ‘alles achter de inlog’.

Na inloggen hebben verschillende gebruikersgroepen via het portal toegang tot de diensten die voor hen bedoeld zijn. Van het simpelweg invoeren of aanpassen van persoonsgegevens en het onderhouden van klantcontact en communities tot officiële handelingen zoals betalen en contracten afsluiten. De eisen, voorwaarden en mogelijkheden op dit gebied verschillen per bedrijf, maar feit is dat er steeds meer kan.

Web portal

Een webportal is een speciaal ontworpen website die op informatie samenbrengt vanuit verschillende bronnen zoals e-mails, forums en zoekmachines. Vaak dient deze portal als doorvoerluik aan zijn bezoekers naar andere content op het web.

E-commerce portal

Een e-commerce portal heeft als geweldig voordeel dat het kopen en verkopen van producten binnen enkele kliks afgerond wordt. Consumenten krijgen meer inzicht in uw producten door middel van productinformatie, prijs range, plaatjesen reviews. Dit type portal is geschikt voor zowel zakelijke als particuliere e-commerce.

Support portal

Met een support portal bent u 24 uur per dag wereldwijd bereikbaar voor al uw klanten. Wanneer telefonische ondersteuning niet mogelijk is wordt er ondersteuning op het web aangeboden. Een support portal is noodzakelijk bij het hedendaagse serviceverlening.

Inkoop portal

Optimaliseer uw inkoopprocessen door informatie te delen met uw leveranciers op het gebied van inkoop en laat uw portal integreren met een bestaand ERP-pakket. Betrek uw leveranciers direct in het inkoopproces om de inzet van tijd en inkoop te optimaliseren.

Intranet portal

Een intranetportal is de gateway voor uw werknemers om uw bedrijfsinformatie op een veilige manier met elkaar te delen. Het intranet is alleen toegankelijk voor uw personeel en ideaal voor het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen en workflow.

Media portal

De media portal bestaat uit geavanceerde mediasoftware die nieuws levert over alle relevante media zoals video's, afbeeldingen, geluidopnames. Uitgebreide media-analyses en rapportagemiddelen zorgen ervoor dat u uw klanten met elkaar kunt verbinden.

Most people make the mistake of thinking design is what it looks like. People think it’s this veneer – that the designers are handed this box and told, “Make it look good!” That’s not what we think design is. It’s not just what it looks like and feels like. Design is how it works. Steve Jobs

Hoe gaan wij te werk?

Ieder project begint bij de klant. Samen gaan we om de tafel om erachter te komen wat er exact nodig is. Onze Business analyst luistert goed en begrijpt uw bedrijfsprocessen. Samen met de UX-expert wordt er een goed ontwerp opgeleverd.

De voertaal is Engels, maar zowel in China als in Nederland kunnen we u ook gewoon in het Nederlands te woord staan.

Analyse & Ontwerp

Een business analyst, een conceptueel vormgever en een UX-designer zullen u verassen met eenvoud en grafische finesse.

Ontwikkeling

SCRUM en MVP Agile. Iteratief een vast budget en focus op doelstellingen. U kunt direct elke feature opgeleverde feature uitproberen.

Implementatie

We zijn feature-complete en gaan afronden. Kleine issues, teksten en gebruikers op het platform uitnodigen.

Onderhoud

Wekelijkse controle, geen hoge stand-by kosten. En u betaalt alleen voor de uitgevoerde werkzaamheden.

Technieken?

Second Company is specialist in het ontwikkelen, beheren en hosten van maatwerk software integratieoplossingen. Veel voorkomende onderdelen zoals een inlog-, email- of berichtencomponent hebben we al ontwikkeld. Daar hoeft u dus niet nog een keer voor te betalen. Kleine aanpassingen of unieke functionaliteiten ontwikkelen we vervolgens samen met u als klant. Bovendien zijn wij gespecialiseerd in het toepassen van de nieuwste technieken en methodes binnen softwareontwikkeling. Meer weten? Neem dan contact met ons op.

Het team

Second Company is 2008 opgericht om het beste te halen uit de aansluitende kwaliteiten van een internationale en multidisciplinaire groep met medewerkers. Inmiddels zijn we met 28 specialisten waarvan 21 in China. Wij zijn softwareontwikkelaars, UX-designers, business analysten en concept bedenkers, growth hackers, conceptueel vormgevers, maar vooral software developers.

~15

This only needs one HTML element.